Program lojalnościowy
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SABLIER
1. Postanowienia ogólne
-
Definicje:
-
Organizator – Sablier Macudzińska sp.j., z siedzibą przy ulicy Czernikowska 3, 87-100 Toruń, KRS: 0000811332, NIP: 8792717159, REGON: 384742534, adres e-mail: info@sablier.pl, telefon: 605 181 124,
-
Punkty – punkty rabatowe przyznawane na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, za zakupy dokonywane w Sklepie internetowym,
-
Regulamin – niniejszy regulamin programu lojalnościowego,
-
Uczestnik – osoba, która dokonała rejestracji konta w Sklepie internetowym, w Programie lojalnościowym uczestniczą tylko ci klienci, którzy założyli konto w sklepie internetowym www.sablier.pl
-
Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem https://sablier.pl,
-
Program – program lojalnościowy,
-
Produkty – produkty dostępne w Sklepie internetowym,
-
Formularz kontaktowy – udostępniony w Sklepie internetowym formularz służący m.in. Uczestnikom do kontaktu z Organizatorem,
-
Panel klienta – dostępny w Sklepie internetowym moduł wskazujący m.in. dane klienta oraz wartość posiadanych Punktów.
-
Program rozpoczyna się w dniu 24 lutego 2021 roku i trwa do odwołania.
-
Program organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Zasady udziału w programie lojalnościowym sklepu Sablier
-
Uczestnik dokonując rejestracji w Sklepie internetowym na zasadach określonych w jego Regulaminie jednocześnie rejestruje się w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora. Uczestnik przystępuje do Programu w momencie zaakceptowania regulaminu Sklepu internetowego.
-
Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna i prawna.
-
Uczestnik, z chwilą rejestracji w Sklepie internetowym, otrzymuje dostęp do Panelu Klienta, w którym wskazana jest liczba Punktów przysługująca Uczestnikowi.
3. Punkty
-
Uczestnicy nabywając Produkty otrzymują Punkty.
-
Za każde wydane 1 zł Uczestnik otrzymuje 1 Punkt o łącznej wartości 4 groszy. Przykład: za wydane 1000 zł Uczestnik może wybrać bez dopłat Produkt o wartości do 40 zł.
-
Punkty są przydzielane Uczestnikom wyłącznie od ceny kupionych Produktów, z wyłączeniem ewentualnych kosztów przesyłki lub innych kosztów.
- Punkty zostają dopisane do konta Użytkownika w momencie zmiany statusu zamówienia na "dostarczone".
-
Uzyskane Punkty pozostają ważne bezterminowo.
-
Uczestnik może otrzymać Punkty wyłącznie poprzez zakupy dokonywane za pomocą Sklepu internetowego. W szczególności Uczestnik nie otrzymuje Punktów za zakupy dokonane z wykorzystaniem zewnętrznych serwisów internetowych, za zakupy w sklepie stacjonarnym.
- Uczestnik może otrzymać 20 Punktów za dodanie opinii pod produktem w Sklepie Internetowym. Punkty zostają przypisane do konta Uczestnika dopiero po akceptacji komentarza przez administratora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości otrzymania Punktów w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora. Wówczas informacja o braku naliczania Punktów zostanie zamieszczona przez Organizatora w widocznym miejscu na stronie Sklepu internetowego.
- W przypadku zwrotu, reklamacji lub nieodebrania zamówienia przez Uczestnika, Punkty, które otrzymał za dane zamówienie zostają odjęte z jego konta.
4. Wykorzystywanie Punktów
-
Zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na Produkty, po uzyskaniu odpowiedniej ich ilości, zgodnie z przeliczeniem, o którym mowa w punkcie 3 podpunkt 2 niniejszego Regulaminu.
- Za każdy wymieniany produkt pobierana jest symboliczna opłata w wysokości 0,01 zł. Przykład: jeśli Uczestnik wymienia punkty na jeden produkt, to naliczana jest opłata w wysokości 0,01 zł, jeśli punkty wymieniane są na trzy produkty to opłata wyniesie 0,03 zł.
-
W przypadku dokonania skutecznego i zgodnego z prawem zwrotu Produktu nabytego w Sklepie internetowym za Punkty, wykorzystane Punkty zostaną zwrócone na konto klienta zwracającego Produkt.
-
Punkty można wymienić na Produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie, gdy wartość koszyka wynosi minimum 100zł.
-
Punkty można wymienić na Produkty z wszystkich kategorii oprócz kategorii "Pęsety".
5. Reklamacje
-
Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnik może zgłaszać do Organizatora na adres e-mail: info@sablier.pl, lub pisemnie na adres: Sablier Macudzińska Sp.j., ul. Czernikowska 3, 87-100 Toruń
-
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji Uczestnika, adres e-mail, jak również opis dostrzeżonej nieprawidłowości lub uzasadnienie zgłoszenia reklamacyjnego, a także preferowaną formę kontaktu w przedmiocie rozpatrzenia zgłoszenia przez Organizatora (e-mail albo pisemnie).
-
Organizator rozpatrzy reklamację w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty jej wpływu do Organizatora.
-
O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail albo w inny wskazany zgodnie z punktem 2 powyżej.
6. Postanowienia końcowe
-
Uzupełnieniem niniejszego Regulaminu jest regulamin Sklepu internetowego.
-
W sprawach nieuregulowanych powyższymi regulaminami zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Regulamin obowiązuje od dnia 11.05.2023r.