Reklamacje
Informacja o reklamacji
Składając reklamację mogą Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego REKLAMACJA.pdf, jednak nie jest to obowiązkowe.
Reklamację mogą Państwo złożyć:
-pisemnie na adres:
Sablier
ul. Czernikowska 3
87-100 Toruń
-w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
Proszę podać w opisie reklamacji:
(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
(3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Proszę pamiętać, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W przypadku reklamacji klient obowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres:
Sablier
ul. Czernikowska 3
87-100 Toruń
lub po wcześniejszym uzgodnieniu adresu z klientem, zlecamy kurierowi odbiór wadliwego towaru. Jeśli klient wysyła reklamowany towar na swój koszt, koszta poniesione za przesyłkę zostaną mu zwrócone wraz z wartością reklamowanego towaru, gdy reklamacja zostanie zaakceptowana przez sklep.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
W przypadku niezadowolenia Klienta z decyzji sprzedawcy odnośnie reklamacji towaru, pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).